Zaprojektowanie i zaprogramowanie dla klienta (firmy VIAVAC Polska) autorskiego systemu B2B, którego zadaniem jest przede wszystkim automatyzacja procesów wewnętrznych i zewnętrznych w organizacji. W pierwszej kolejności klient dostarczył zespołowi iDMK dokumentację. Jej treść opisywała występujące w firmie problemy, potrzeby oraz funkcjonalności, których obecność (ze względu na specyfikę branży i działalności) była niezbędna. W rezultacie powstał dedykowany system składający się z panelu pracownika oraz klienta firmy.
Klient w pierwszym kroku rejestruje się w systemie B2B poprzez podanie numeru NIP – wszystkie dane pobierane są automatycznie z GUS’u. Po zalogowaniu się na swój profil opisuje swoje potrzeby, tzn. jakiej maszyny potrzebuje, do jakich prac, szacuje okres wykonywanych robót oraz określa parametry techniczne materiałów (rodzaj, grubość, wagę), które mają zostać zamontowane z wykorzystaniem podnośników próżniowych VIAVAC. System na tej podstawie proponuje klientowi optymalną konfigurację maszyny z wykorzystaniem odpowiednich przyssawek. Program automatycznie generuje umowę ramową na podstawie uprzednio wprowadzonych danych oraz wysyła ją mailowo do klienta. Wraz z umową generowane są zlecenia. Po wybraniu odpowiadającego zapotrzebowaniu, klient akceptuje niniejsze z poziomu swojego panelu. Zamówienia określają szczegółowo warunki terminowe oraz handlowe wynajmu/sprzedaży maszyny. W kroku kolejnym system automatycznie generuje oraz wysyła zlecenie kurierskie na transport urządzenia z magazynu VIAVAC bezpośrednio do klienta oraz generuje zlecenie do działu magazynu i serwisu. System przystosowany jest do obsługi poprzez urządzenia mobilne, co w znacznym stopniu ułatwia pracę doradcom technicznym oraz serwisantom. Po spakowaniu urządzenia oraz wypełnieniu listy kontrolnej podnośnika, maszyna oraz stan magazynowy części zostają zablokowane, a po wysłaniu urządzenie otrzymuje status „wysłane”.
Klient sygnalizuje zakończenie wynajmu z poziomu panelu klienta, co skutkuje rozliczoną kaucją, wystawioną i wysłaną fakturą do kontrahenta oraz zleceniem do firmy kurierskiej po odbiór maszyny. Po powrocie do firmy urządzenie sprawdzane jest przez obsługę serwisową, wypełniona zostają ponownie lista kontrolna oraz nadany maszynie zostaje odpowiedni status (np. awaria, serwis, gotowa do wynajmu).
System B2B posiada również zaimplementowany program lojalnościowy, możliwość wystawiania faktur cyklicznych w przypadku wynajmów długoterminowych, nadawania uprawnień użytkownikom, generowania raportów sprzedażowych oraz rozliczania stanów magazynowych.